Het zichtbaar maken van de ontwikkel- en kenniskracht van jouw organisatie helpt. Door te laten zien wat je organisatie weet, kan en doet, bereik je mooie resultaten. Voorbeelden hiervan zijn het verkrijgen van unieke klant-inzichten, leadgeneratie, nieuwe development en business partners. De slagkracht in een specifiek domein zoals bijvoorbeeld eHealth, smart building of sociale innovatie, wordt hiermee vergroot.
Het vergroten van de zichtbaarheid kan door middel van een blog, een innovatiedag voor jullie klanten of misschien wel een webinar reeks!
Frismakers is gespecialiseerd in:
– Het coachen van vernieuwers in het expliciet maken van hun kennis. Aan de hand van best practices analyseren wij de inzichten en plaatsen deze in een toegankelijk kader voor de ontvanger.
– Het op- en uitbouwen van hoogwaardige community’s van beslissers. Deze community’s zijn verbindingen voor langere tijd, waarbij deelnemers zich commiteren aan een vraagstuk binnen een organisatie. Een mooi voorbeeld is onze opdracht voor Vodafone, waarin met behulp van offline bijeenkomsten en online webinars een hoogwaardige community is opgebouwd.