Even weg uit de vaste denkkaders van je eigen werkveld. In deze workshop delen bedrijven hun op feiten gebaseerde best practices met collega’s uit andere branches. Binnen tweeëneenhalf uur analyseert het team zes tot acht cases en vertaalt de inzichten naar hun eigen context. De workshop geeft focus, inzicht en stimuleert teams tot veranderingen.
Voor elk verander-vraagstuk en organisatie, selecteren wij de meest relevante cases. Hierbij alvast een kleine selectie van de cases die we recent hebben gebruikt:
1. Akzo Nobel #StructuredIdeation
2. Alliander #OpenInnovatie #MaatschappelijkeSturing
3. Enexis#OpenInnovatie #Funnel
4. Heineken #Regie #BegeerdIdee
5. Liander #StartUp
6. Nuon #Agile
7. Philips #Focusgroep
8. Unilever #DecisionMaking #Agile
9. Unilever #OpenInnovatie
10. Vitens #Stakeholders
11. ForFarmers #InnovationCentre
12. Royal HaskoningDHV #KnowledgeManagement
13. supermarkt Coop #ELearning
14. DSM #OpenInnovatie
15. Shell #OpenInnovatie
16. Menzis #WaardeCreatie #InnovatieAgenda
17. ABN AMRO #WisedomCrowd
18. ING #ScalingAgile
19. Nederlandse Spoorwegen #BusinessScrum
20. Vodafone Turkey #ScrumTeams
Resultaat
In een snel veranderende markt geeft deze workshop actuele inzichten waarmee je werkt aan het innoverende vermogen van jouw bedrijf. De inzichten die je als team opdoet, zijn fact-based, dit maakt het intern ook meteen goed verkoopbaar.
2 Comments
Frismakers Leiderschapsprogramma |
18/03/16 at 15:56
[…] van werken met cases is dat keuzes die je maakt, Fact-based zijn en dus intern goed verkoopbaar. Lees meer over workshop Afkijken […]
Aanbieding 250,- euro |
18/03/16 at 16:17
[…] Lees meerDeel dit00 […]