Actueel

Voor voestalpine Railpro heeft Frismakers de relatiedagen voor klanten, medewerkers en familie georganiseerd en gemodereerd. Relaties en medewerkers hebben we begeleid bij het geven van een 300 seconden presentatie. Deze presentaties zijn nadien als webfilms verspreid via de kanalen van voestalpine Railpro, social media en het magazine van Frismakers. Bekijk hier een selectie:

 

 

voestalpine Railpro Interne kennisdeling teamoverleg
Geïnspireerd door pitches tijdens de relatiedagen wilde voestalpine Railpro de interne kennis beter verspreiden en ontsluiten. Onder begeleiding van Frismakers zijn hiervoor de 300 seconden presentaties geïntroduceerd. Hiermee worden vernieuwers binnen de organisatie uitgedaagd om hun ideeën en projecten in vijf minuten te delen met collega’s. De nadruk ligt op de geleerde lessen en de behaalde resultaten. Het resultaat is dat de vergaderingen bij voestalpine Railpro veel energieker zijn geworden en collega’s met plezier – en lekker efficiënt! – hun kennis met elkaar delen.

Deel dit
Leave a reply

Geen robot? *

Back to top